duminică, 22 decembrie 2013

Eveniment coaching - Intalnirea de la Coaching Support Group Bucuresti - 19 decembrie 2013

Intalnirea de la Coaching Support Group Bucuresti din19 decembrie 2013 a avut ca tema "Internetul: Partener de viata sau partener de afaceri?"

Invitati au fost Gratian Sonu si Daniel Zarnescu, doi coachi si antreprenori in mediul online. 
Gratian a facut o introducere plina de energie si entuziasm vorbind despre experienta sa cu
oameni care isi doreau sa realizeze ceva de succes in viata lor folosind internetul. Povesti de succes pline de energie pozitiva demonstrand inca o data, daca mai era nevoie, ca "se poate" daca stii ce vrei, faci ce iti place si lucrezi cu entuziasm pentru indeplinirea visului tau. 

Daniel a venit apoi cu cateva chestiuni foarte practice legate de ce sa faci ca sa dezvolti

in mediul online un site sau un blog. Cativa pasi simpli pe care daca ii faci si respecti cele cateva recomandari el garanteza ca vei avea succes.

In timp ce vorbeau cei doi invitati, mintea mea lucra si imi oferea diverse optiuni pentru ceea ce mi-am propus sa fac in 2014. Se intampla acelasi lucu care se intampla in coaching atunci cand clientul lucreaza si gaseste solutii, catalizatorul fiind coachul care in momentul respectiv nu face altceva decat sa fie prezent acolo, cu clientul sau.

Intentia cu care m-am dus la eveniment a fost sa promovez Top Coach celor interesati de coaching si iata ca am beneficiat eu, indirect,  de o sesiune de coaching de la cei doi invitati.

Multumesc  Gratian Sonu si Daniel Zarnescu pentru ideile pe care mi le-ati starnit in aceasta seara!



Dupa interventia celor doi invitati a urmat o sesiune de "Mind master" condusa de Lorena Cioroianu, vice presedinte Coaching Support Group Bucuresti, in care trei dintre participanti au identificat situatii inedite cu care se confruntau si pe care le-au expus grupului pentru a beneficia de inteligenta colectiva.


Acest articol este o recunoastere a contributiei pe care o are Coaching Support Group Bucuresti la promovarea  si profesionalizarea coachingului in Romania si astept cu mare interes urmatoarele evenimente organizate de Coaching Support Group Bucuresti in 2014.

Pentru detalii puteti vizita http://coachinginbucuresti.ro/

Daca vreti sa lucrati cu un coach pentru a va transforma visurile in realitate vizitati http://www.topcoach.ro/

Nicioadata nu vei fi mai pregatit ca ACUM click aici pentru ati alege coachul personal.

Succes!

Alex


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu